معرفي گيتارهاي ياماها سري c

دلشاد موزيك به عنوان اولين فروشگاه لوازم موسيقي در ايران

معرفي گيتارهاي ياماها سري c

۳۵ بازديد

 

شركت Yamaha يك شركت ژاپني است كه در سال 1887 تاسيس شده و از آن زمان به بزرگترين سازنده‌ي سازهاي موسيقي در جهان تبديل شده است. اين شركت به طور گسترده در توليد گيتار، پيانو، سازهاي بادي و غيره فعاليت مي‌كند.

در مورد سري گيتار C، اين سري از گيتارها شامل چندين مدل مانند C40، C70 و C80 مي‌شود كه همگي براي نوازندگان مبتدي و سطح متوسط طراحي شده‌اند.

گيتار كلاسيك ياماها C40

گیتار یاماها c40 يك گيتار كلاسيك با صفحه رويي اسپروس، بدنه كاج و گردن ماهوگاني است. اين گيتار براي نوازندگان مبتدي مناسب است و داراي صداي دافعي است كه براي نواختن پاپ، جاز و سبك‌هاي ديگر نيز مناسب است.

گيتار ياماها C40، يكي از محبوب‌ترين سازها بين هنرجوها و اساتيده، اين گيتار اولين مدل ارائه شده سري C از طرف كمپاني ياماهاست كه با ورودش به بازار، هياهوي زيادي به پا كرد، جالبه بدونيد كه تقريبا ۳ دهه از ورود اين گيتار به بازار مي‌گذره و دقيقا همين تدوام كيفيت منجر به فروش مداوم گيتار C40 و ماندگاري اون در بين رقبا شده.

طراحي خوب، اكشن مناسب و قيمت مقرون به صرفه‌اي كه داره تونسته اين محبوبيت رو بيشتر هم بكنه، اين گيتار معمولا به رنگ قهوه‌اي كمرنگ توليد ميشه.

گيتار كلاسيك ياماها C70

گيتار ياماها C70 نيز يك گيتار كلاسيك با سازه‌ي بدنه كاج و گردن ماهوگاني است كه براي نوازندگان متوسط طراحي شده است. اين گيتار با صفحه رويي اسپروس مسطح و صدايي خوش‌تر و ملايم‌تر از C40 دارد.

اولين چيزي كه بايد در مورد گيتار كلاسيك ياماها C70 بدونيد اينه كه اين گيتار يكي از پرفروش‌ترين گيتارهاي دنياست! البته اين فروش زياد به خاطر كيفيت خوب و ارتقاي كيفيت اون نسبت به مدل C40 به دست اومده.

ارتقاي مدل C70 نسب به مدل C40 يك الگوريتم مشخص داره، دقيقا مثل هر شركتي كه يك محصولي رو توليد ميكنه و در سري بعدي توليداتش تلاش ميكنه تا اشكالات مدل قبلي رو حل كنه و مدل جديد رو در ازاي بالا بردن قيمت اون ازتقا بده، شركت ياماها هم يا استفاده از همان چوب هايي كه در C40 استفاده كرده بود، C70 رو وارد بازار كرد اما اين بار از رده چوب‌هاي مرغوب‌تري استفاده كرد، همچنين ماشين هد C70 طلاييه و چند درجه كيفيت بالاتري از C40 داره.

گيتار كلاسيك ياماها C80

خب رسيديم به قوي‌ترين عضو خانواده، گيتار كلاسيك C80 ياماها.

همونطور كه گفتيم، ياماها با عرضه‌ي گيتارهاي سري C، قصد داشت تا سازهاي مقرون به صرفه رو براي هنرجوهاي مبتدي ارائه بده تا يك نوازنده‌ي تازه كار هم بتونه با گيتارهايي بسيار باكيفيت استارت نوازندگيش رو بزنه. اينجاست كه به يكي از بهترين گيتارهاي آموزشي كه تا به حال ساخته شده ميرسيم كه همين C80 خودمونه.

گيتار ياماها C80 براي نوازندگان متوسط تا پيشرفته طراحي شده است و صداي آن بسيار قوي و تعريف شده است. اين گيتار براي نواختن سبك‌هاي كلاسيك و فلامنكو مناسب است.

علاوه بر اين، سري گيتار C شامل گيتارهاي با كيفيتي هستند كه قيمتي بسيار مناسب در برابر كيفيتي بالا دارند. به همين دليل، اين گيتارها براي نوازندگاني كه مي‌خواهند با كمترين هزينه‌ي ممكن، گيتار با كيفيتي را تجربه كنند، بسيار جذاب هستند.

به علاوه، شركت Yamaha براي اين سري از گيتارها از مواد با كيفيت استفاده مي‌كند كه سبب شده تا گيتارهاي C بسيار مقاوم و با دوام باشند. همچنين، اين گيتارها با توجه به طراحي و ساختار منحصر به فرد، به نوازندگان اجازه مي‌دهند تا با تلاش كمتري براي توليد صداي مناسب، با گيتار خود آشنا شوند.

با توجه به همه اين ويژگي‌ها، سري گيتار C از محبوبيت بالايي در ميان نوازندگان كلاسيك برخوردار است و به دليل داشتن گيتارهاي با كيفيتي به قيمت مناسب، براي هر كسي كه به دنبال يك گيتار خوب و با كيفيت باشد، گزينه‌ي مناسبي است.

درباره دلشاد موزيك

دلشاد موزيك به عنوان اولين فروشگاه لوازم موسيقي در ايران فعاليت خود را با هدف ارائه انواع ادوات موسيقي و لوازم جانبي از سال ۱۳۲۵ شروع كرده است.از اهداف فروشگاه تامين انواع سازهاي ايراني، خارجي و لوازم جانبي مربوط به سازها بوده كه شامل جزئي ترين و كوچكترين قطعات تا بزرگترين لوازم جانبي است.

فروشگاه ما همه روزه با ارسال لوازم و ادوات موسيقي از طريق باربري هاي مجاز و معتبر به همه نقاط ايران و حتي خارج از كشور آماده ارائه خدمات به اساتيد، آموزشگاه هاي شهرهاي مختلف و فروشگاه هاي موسيقي مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.